niedziela, 8 czerwca 2014

Comeback~~!

Tęskniliście?

Mam nadzieję xD Bo właśnie powracam z toną energii i weny na tego bloga ;P Wpadajcie tu często, bo dużo rzeczy będzie się tu teraz pojawiać <3

Mam jeszcze parę spraw do omówienia z wami i do tego poświęcę ten comebackowy post.

Sprawa pierwsza, że teraz głównie zabiorę się za smutczelendż, bo jestem na tyle beznadziejna, że miałam to napisać we wrześniu tamtego roku D: No cóż... lepiej późno niż później... Tak więc wiedzcie, że ciężko pracuje i każdy szczegół każdego opowiadania dopracowuje (co niestety odbija się na tym, że opowiadania trwają wieki D: ) No ale... Ci co przy mnie pozostali nie pożałują <3

Inna sprawa.. KONKURS! Też jest w trakcie roboty, bo uwierzcie - przygotowanie czegoś takiego zabiera ogrom czasu >~<

Jeszcze co do konkursu chciałabym wam przedstawić mój koncept. Tu nie będzie mi chodziło o sam konkurs, tylko o jakieś wyedukowanie was ;) Będzie tu wieeeele zadań dla was (gdzie będziecie zdobywać punkty), w których nauczycie się lepszych, ciekawszych pomysłów na opowiadania, ciekawsze słownictwo, po prostu TAAAAAAAK BAAAAAAAAARDZO poszerzycie swoje horyzonty ;) Tak więc każdemu polecam wziąć udział, bo nawet jeżeli nie wygracie, to polepszycie jakość swojego bloga ;3

W niedalekiej przyszłości zrobię też wielki nabór na nowe stanowiska ze wszelakich dziedzin do.... Niespodziewanki ;3 Tak. Uwierzcie, będzie się działo, tylko muszę to wszystko ogarnąć, bo sobie trochę zaległości narobiłam ^^''

Także.. bądźcie aktywni, wchodźcie i bądźcie zajebiści xD

2 komentarze:

  1. Yay! Czekaliśmy na twój wielki powrót!
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. *bapsy śpiewają "Feli is back"*
    Dobrze, że wracasz, bo brakowało mi twojego bloga :O
    I zaczynam od nowa, chcę przebić SUCJOU *-*
    Także ten... Czeka cię trochę pracy :P

    OdpowiedzUsuń