poniedziałek, 1 września 2014

Powitanie.

Hej!

     A więc, jak już niżej autorka tego bloga wspomniała - pomogę jej w organizacji bloga!
Cieszę się z tego powodu, ponieważ nie każdy od tak, daje komuś taką szansę.
Tak więc ... nie wiem za bardzo, jak mam się przedstawić D:
Otóż będę betą na tym blogu - wszystkie Wasze fanficzki będę sprawdzać od tej pory ja~
Więc, jeżeli ktoś będzie miał jakieś zastrzeżenia, co do mojej pracy - kierujcie je do mnie! :)
Zobaczymy, co czas pokaże i czy będę pełniła jeszcze jakieś funkcje.
     Wieczorem jeszcze wstawię poprawiony już 6 rozdział "LiveLife" autorstwa PKLAUDKAA ^^

~*~*~*~*~

Pozwolę sobie jeszcze ogłosić ^^
Jeżeli ktoś szuka bety, do własnego bloga, proszę śmiało się do mnie zgłaszać. Zawsze znajdę czas, na poprawianie opowiadanek, jednak na tym blogu pracuję przede wszystkim~!

Kontakt:
E-mail: wajlet.blog@wp.pl

Pozdrawiam i mam nadzieję, że miło będzie mi się z Wami pracowało.

~Wajlet ❀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz