wtorek, 8 października 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 35 i 36

Powoli zamierzam nadrabiać zaległości. Postanowiłam, że dodawanie po jednym tygodniu zabierze mi za dużo czasu i wydaję mi się, że po dwa tygodnie jest spoko ;) Ogólnie dość dużo czasu mam do nadrobienia i dużo nowych blogów doszło do listy, więc mam do was prośbę. Jeżeli dodaliście jakiś rozdział między 26 sierpnia i 8 września i nie znalazł się tutaj to napiszcie w komentarzu, bo coraz łatwiej jest mi się pomylić >.<






No to zaczynamy:

Agrafka2211 dodała scenariusz "Gdy się go boisz" (Zelo)

Reiko dodała rozdział 5., gdzie również poinformowała nas o zawieszeniu bloga ;_;

Oresammie dodała rozdział 17., który kończy Serię Herbacianą ;__;

JiHan Kae dodała rozdział 4. opowiadania "Please Don't"

Pojawił się nowy blog autorki Justyna B.A.P, a oto wszystkie rozdziały które pokazały się w ciągu tych dwóch tygodni: rozdział 1., rozdział 2., rozdział 3., rozdział 4., rozdział 5., rozdział 6., rozdział 7., rozdział 8., rozdział 9. , rozdział 10. i rozdział 11. jak widać dużo się dzieje ^ ^

JiHan i Miyuki dodały rozdział 2. i rozdział 3. opowiadania "The Immortal Memories"

Panna Kim dodała rozdział 24.rozdział 25., rozdział 26. opowiadania saeppalgan usan i rozdział 1. opowiadania Warrior, które jest tym razem opowiadaniem yaoi ;3

Yuki ponoć zmieniła nazwę bloga... Dowiem się co i jak i w następnej notce powiem co i jak ;P

Jestem niemalże pewna, że coś pominęłam, bo mało tego jakoś >.<
Proszę, jak zauważycie jakieś braki to napiszcie w komentarzu, bo troszku mi trudno ;___;

Postaram się dodawać notki coraz częściej i mam nadzieję, że nie tak dużo osób porzuciło mojego bloga, choć widać ogromny spadek statystyk od początku roku szkolnego.... W każdym bądź razie bardzo wam dziękuję, że jednak wciąż jesteście ze mną, chociażby jedna czy dwie osoby...




Pozdrawiam~~ :*

2 komentarze:

  1. Ja wchodzę tu codziennie po kilka razy i zawsze taka smutna, że nic nie ma... A jak porzuciłam nadzieje, to ty zaczynasz pisać :D zUa Feli! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Również odwiedzam tego bloga codziennie, oczekując nowych postów, bo ze względu że nie mam konta na blogspocie nie mam informacji o dodawaniu postów xD Ale dla mnie to w sumie nie problem, to tylko parę kliknięć.

    I brakowało mi tych nowości xD

    OdpowiedzUsuń