sobota, 26 października 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 39&40

No to mojej pracy ciąg dalszy~~ Przyznam, że blogów mi się zbiera i powoli wszystko zaczyna mi się gubić ;-; No cóż, ale sama się na to pisałam >.< Pomimo wszystko chciałabym was przeprosić, że robię takie zaległości, ale mam na prawdę ostatnio mało czasu... wybaczycie mi?





No to teraz nowości z tygodnia 39 i 40 czyli od 23 września do 6 października~ Jak zawsze, powtarzam, że jeżeli jakieś wasze opowiadanie się tu nie znajdzie to spamcie mi w komentarzach, bo naprawdę coraz łatwiej mi się pomylić... ;x
Lessgo~ xD

Lirael dodała rozdział 4. opowiadania "Droga Mamo"

Tifa dodała rozdział 2. jej opowiadania "Himchan is mine"

SooJoon Lee dodała rozdział 6. opowiadania "We got the Power"

Oresammie dodała one shota, który kiedyś miał być serią "Kalendarz", ale stał się długim one shotem ;P

JiHan dodała rozdział 6. opowiadania "Please Don't"

Justyna B.A.P dodała rozdział 15. i rozdział 16. jej opowiadania

Panna Kim dodała rozdział 28., rozdział 29. i rozdział 30. opowiadania SU i rozdział 4.rozdział 5. opowiadania Warrior

Yuki dodała rozdział 8. opowiadania "W pogoni za wolnością"





No to tyle~~ Jeżeli się coś pomyliłam/pominęłam to przepraszam~ Krzyczcie w komentarzach~~!

1 komentarz:

  1. Dzięki bogu , że JiHan jeszcze coś pisze xDD
    WENO, GDZIE TY JESTEŚ? XD
    JiHan

    OdpowiedzUsuń