niedziela, 13 października 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 37&38

No to znowu biorę się do roboty ;P
Jak miło, że okazało się, że te nowości na prawdę się przydają~~ <3
Czas na nowości z tygodni 37-38 czyli od 9 do 22 września~~
Przypominam, że jeżeli gdzieś się pomylę i są jakieś notki, które dodaliście w tym czasie a ja ich nie zapisałam to proszę, żebyście mi o tym zgłosili, bo na prawdę łatwo jest mi pomylić... ;<





A teraz niech zrobię swoją powinność~!

Diru i Ookami dodały rozdział 7. swojego opowiadania.

Bella Pino dodała rozdział 11. jej opowiadania

JiHan dodała rozdział 5. opowiadania 'Please Don't'

Justyna B.A.P dodała rozdział 12., rozdział 13. i rozdział 14, jej opowiadania

Panna Kim dodała rozdział 2. i rozdział 3. opowiadania 'Warrior' i rozdział 27. opowiadania SU

Wciąż nie mam linka do nowego adresu Yuki, więc sobie nie poczytacie ;__; Sama Yuki sobie szkodzi ;x





Jakoś mało mi się to wydaje... Pewnie coś pominęłam ;___; A może to po prostu czas, kiedy było najwięcej nauki i mało pisaliście? NIE WIEM. Ale staram się sama być coraz bardziej aktywna i nie zostawić was ;)

Dodatkowo chciałabym polecić mojego małego, początkującego chomikuja i Kim Himchan Poland~~ Linki w lewym, górnym rogu~~

5 komentarzy:

  1. Blog Yuki jest teraz pod nazwą NeverHappend, na moim blogu jest odnośnik xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki~~ Od następnego tygodnia będzie już w nowościach ;P

      Usuń
  2. ojeeej... jak tak patrzę na to co piszesz... to stwierdziłam, że bardzo zaniedbałam SU, niedobra ja :'(
    chyba trzeba zabrać się za pisanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha no nie mogę :D Feli widzi mnie codziennie w szkole i nie może się zapytać? XD Lovvv ♥
    Zawsze tak mam że pod Twoimi postami chce mi się zostawiać dziwne komentarze :D
    Lirael ma rację --> neverhappend.blogspot.com
    Jesteś moją best friend a zapomniałam Ci powiedzieć. przepraszam ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to zero pomysłu na opowiadanka ;;
    JiHan

    OdpowiedzUsuń