sobota, 4 października 2014

Nowe blogi

Witajcie moje robaczki <3

Dzisiaj utworzyłam dwa nowe blogi~!

Its just SHINee oraz Its just Bangtan Boys

Dopiero co wstawiłam tam szablony... i nic poza szablonem tam nie ma, bo jestem w trakcie urozmaicania tych blogów.

Za szablony serdecznie dziękuję Fluffy Cookie z crystal--candy.blogspot.ie <3

Oba te blogi będą działały na tej samej zasadzie co ten. Jedyny problem jaki mam to to że... No wiecie, bardzo dobrze wiem, że jest potwornie dużo blogów o SHINee... wiecie może w jaki sposób będę mogła to posortować by to nie była jedna wielka stumilowa lista? Jestem otwarta na propozycje ^ ^

Tak więc.. Zapraszam do śledzenia moich poczynań na tym i nowych blogach, oraz do wysyłania swoich linków do blogów ;)

PS~~!!!!! Jeżeli macie/znacie bloga, który jest już na liście o z blogami o B.A.P i ma on jeszcze fficki z SHINee lub/i BTS to napiszcie mi o tym w komentarzu, bo nie mam za bardzo czasu sprawdzać te wszystkie blogi ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz