sobota, 8 lutego 2014

Informejszyn

Heejka ludzie, którzy mnie już pewno nienawidzą xD

Jak zauważyliście, ostatnio olałam sobie bloga. Tak naprawdę to olałam sobie go w połowie, bo przez jakiś miesiąc blogger mi nie działał i nie mogłam ani dodać komentarzy, ani dodawać postów. Potem dopiero o nim zapomniałam i można powiedzieć, że go olałam..

Co mnie skłoniło do powrotu? Otóż autorka mojego ulubionego bloga Reiko <3 wróciła i jakoś wróciła do mnie cała radość fanfickowa xD

Będzie tu trochę zmian. Po pierwsze zmieni się wygląd bloga, ale kompletnie nie wiem kiedy, bo moja koleżanka, tak samo jak i ja, nie ma za bardzo czasu. Do innych zmian po części przyczynicie się wy, ponieważ zaraz dodam ankietę i bardzo proszę o zagłosowanie, bo pomoże mi to w pewnej kwestii zmian.

Dodatkowo do rubryczki "O mnie" dodam za sekundkę linka do mojego fejsbuka i opustoszałego aska xD

Mmm... nie wiem, jakoś mało tego napisałam xD Tego miało byś chyba więcej xD

A, jestem otwarta na wasze wyzwiska o moim lenistwie xD

Bye moje 1004 xD

***UPDATE***

Wiedziałam, że czegoś zapomniałam xD

Może i zauważyliście, że ostatnio nie komentuję (czyt. nie czytam) waszych fficków. Otóż to mam zamiar przed snem (bo wtedy się najlepiej czyta ^ ^) trochę ponadrabiać ;P Jeżeli komuś zależy na szybkim wzroście komentarzy, to może mnie nakierować co mam najpierw czytać, czyli napisać też poniżej w komentarzu link do ostatnio przeczytanego (czyli skomentowanego) rozdziału na waszym blogu~ resztę przejdę sobie w kolejności listy na blogu ;)

8 komentarzy:

  1. Tak długo Cię tu nie było, że już zaczynałam myśleć, że porzuciłaś całkowicie bloga, ale na szczęście teraz weszłam i zauważyłam nowy post.
    Nawet nie wiem czy czytasz moje bazgroły, ale jak tak to nie musisz się śpieszyć XD
    Ok nie wiem co pisać dalej, więc czekam na kolejne posty~

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Moj blog jest twoim ulubionym*^* nie zaslugujemy na to ja i moj blog! ^^
    Ale dziekuje i ciesze sie ze Ci jakos pomoglam/pomoglismy xD

    Mam nadzieje ze nowy styl mojego bloga tez ci sie spodoba :3

    No coz, dziekuje i pozdrawiam <3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś ;;;;;;;;;;;;;
    Soł hepi ;;;;;;;;;;;;;;;;
    No i co? Mam ci ułatwić? HOHOHO, NOPE XD
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. AWWW ;;;;
    Wrócłaś, soł hepi ;;;;
    NO I CO, ŻE NIBY MAM CI UŁATWIĆ? NOPE D;
    CIESZĘ SIĘ STRASZNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zostawiaj mnie już więcej, dobrze? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Emmm... *nieśmiało podnosi rękę* Można zajrzeć coś do mnie, jak będziesz się bardzo nudziła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Okę, w najbliższym czasie poczytam coś u Ciebie~ ;3

    OdpowiedzUsuń