sobota, 8 lutego 2014

The Versatile Blogger II

Dobra... Nie wiem za co, ale zostałam nominowana do tego konkursu xD

Co zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?
1. podziękować nominującemu blogerowi,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu,
3. ujawnić 7 faktów o sobie,
4. nominować 7 (lub więcej) blogów,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
No to do roboty~
1. Dziękuję bardzo lirael wolf z bloga Fanficki, czyli moja wyobraźna w formie słów i Choi Matao z bloga Yaoi k-pop worlds
2.
3. Emm.. skoro mnie nominowały dwie osoby to powinnam 7, nie?

1. Mam świnkę morską, ma na imię Tosia i bardzo ją kocham, mimo,  że często na mnie szcza~ <3
2. Jestem uzależniona od strachu przed moją niepewną przyszłością więc jakieś 80% wolnego czasu poświęcam na nauce
3. Nienawidzę mojej mamy
4. Oprócz k-popu słucham też j-rocka
5. Interesuję się stylem Pastel Goth
6. Mam śmiechowe nazwisko - Polska
7. Moje przezwisko Feli pochodzi z dość znanego anime - hetalia (ew. hentalia, jak kto woli xDD), gdzie Polska ma na imię Feliks
8. Chodzę do pierwszej liceum i jestem na profilu dziennikarsko-administracyjnym, w skróce HUMAN
9. Nie jestem na takim profilu ponieważ nie wiem co chcę robić w przyszłości - wręcz przeciwnie, chcę pójść na filologię japońską/koreańską/angielską i zostać ambasadorką lub tłumaczką
10. Jestem hejterem wytwórni SM i osób, które tam pracują, z wyjątkiem DBSK, gdyż uważam, że ich psychika nie jest jeszcze tak zepsuta 
11. Nie mam przyjaciół - za duży obowiązek i ludzie, którzy się przyzwyczajają do tego, że ich lubię zaczynają mieć kosmiczne wymagania i oczekują pozłacania ich "bo przecież jesteśmy przyjaciółmi"
12. Akceptuję tylko stary testament
13. W prawdziwym życiu nie zawsze akceptuję jakiekolwiek związki międzyludzkie. Ludzie nie wiedzą już co to miłość
14. Kiedy ktoś mi nie powie co mam robić, to nie wiem co robić, więc jestem uzależniona od robienia sobie planów dnia, gdzie mam dokładnie napisane co mam kiedy robić

Ufff.. już po wszystkim ;P

4. Jestem zbyt leniwa i wredna na 7 blogów, więc nominuję tylko 3 <3 

SU, Luv Ya, U Know?, Crash

5. Zaraz po opublikowaniu tego posta poinformuję te osoby o nominacji i opublikuję notkę informacyjną

Bye~

3 komentarze:

  1. :D punkt 10 <3 Wielbie Cie XD w koncu ktos kto to powiedzial otwarcie :3 Coz nienawidze SM, nienawidze SNSD ( czy tam girls generation) nienawidze EXO (i ich wiekszosci fanow) ale za to kocham Heechula i Leeteuka oraz F(X) o-o nie wiem czemu :OOO

    Dobra koniec hejtu na SM XD

    11 punkt... :D coz nie powiem niz bo sama chetnie bym nie miala przyjaciol, ale ta osoba ktora jest ze mna i jest moja przyjacolka, to najwazniejsza osoba ktora mialam :3 i to dzieki niej trzymalam sie jakos zycia. Nie wiem co by bylo gdybym jej nie poznala... Na pewno nic ciekawego.
    Nie chce zmieniac ci pogladow, bo szczerze je rozumiem, ale czasem przydaje sie ta jedna osoba :3 Jesli nie to nie mozesz po prostu o tym zapomniec, podazaj wlasnymi sciezkami

    Wiec dziekuje za nominacje :3 ciesze sie ze mnie nominowalas i o mnie pomyslalas <3
    Niestety nie lubie tego XD
    Nie widze w tym sensu :3
    Jesli ktos chce cos o mnie wiedziec niech po prostu zapyta postaram sie odpowiedziec. ^^

    Next, dzieki za komentarz i bycie z moim blogiem kolejny raz. Mam nadzieje ze wytrzymasz <3

    Szczerze to bym ci skomentowala moje odczucia co do wszystkich twoich punktow bo wiele jest ciekawych ale nie bede zawracac ci glowy <3

    Trzymaj sie <3
    Love you <3
    ^^

    ps. przepraszam za brak polskich znakow ;;

    OdpowiedzUsuń
  2. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    boże, te feelsy ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    mogę cię biasować ? ;;;;;;;;;;;;;

    OdpowiedzUsuń