niedziela, 16 lutego 2014

Więcej informacji~~ *q*

Siemka tygryski~~

Przedstawię wam tutaj parę informacji, które mam nadzieję was trochę przyciągnął tutaj ;)

Dobra, powoli, żebym czegoś nie pomieszała, czy pominęła jak ostatnio..

Sprawa pierwsza: "Nowości"

Mam powoli dość mojego zaniedbania na tym blogu, więc miałam wielką ochotę sobie odpuścić te nowości...
Ale była ankieta i wyraźna większość oczekiwała, że będę kontynuowała nowości, co mnie natchnęło do czegoś~
Co za tym idzie? Pojawią się tu pewne wady na rzecz innych korzyści.

W tej części powiem wam tylko, że będą dalej 'Nowości', ale będą tylo co miesiąc. 
Dlaczego? 
Tygodniowe i tak były strasznie krótkie, a jednak strasznie czasochłonne, bo jednak musiałam wchodzić na każdego bloga po kolei i sprawdzać, czy coś się nie pojawiło od tego do tamtego dnia.. A teraz będę musiała popatrzeć tylko na miesiąc i wszystko ładnie pójdzie ;)

Ze stycznia dodam dzisiaj, a jak nie zdążę, to w czwartek, bo w poniedziałek muszę zaliczyć geografię (tyle nauki a i tak jedynka D: ), wtorek sprawdzian z angielskiego, a środa zaliczenie z polskiego (tutaj akurat na czwóreczkę, ale ciii xD ) Potem u mnie się zaczyna nowy semestr, gdzie przewiduję jakiś czas wolny, bo doszłam do wniosku, że jak się uczę tak non stop to jakoś nie za bardzo mi to pomaga...

Mam nadzieję, że jakoś was jeszcze ta oferta satysfakcjonuje D:


Druga sprawa: Szablon

Nie jestem pewna kiedy, ale koleżanka obiecywała mi nowy szablon ^-^ Oczekujcie zmiany w najbliższym czasie, bo moja koncepcja na szablon jest taka baivhljffkjdbajkf że ja już go chcę przelać z głowy na pixele xDD

Trzecia sprawa: 30-dniowy smut challange i LiveLife

Nie martwcie się, nie zapomniałam o tym ;P Zaraz jak opublikuję Nowości ze stycznia to poprawię rozdziały LiveLife, wstawię je i dokończę najbliższe rozdziały ze smut challengu ;)

Czwarta sprawa: Konkurs

Dum dum dum.. dzisiaj wam powiem jakie będą nagrody i jak będą rozdawane:

1) Nagrody:

Przypinki (Z różnymi członkami zespołów, ale więcej z nieB.A.P >.<), zdjęcia (również z różnych zespołów i z B.A.P mam mało ;<) no i dwie bransoletki - jedna z Youngjae, druga z Daehyunem ;)


2) Rozdawanie

Hmm.. Mam w głowię opracowane jak ma wyglądać rozdawanie nagród, ale nie do końca wiem jak wam to wyjaśnić xD Ale dobra, może dam wadę

Miejsce 1. - trzy paczusie + seria napisana specjalnie dla tej osoby
Miejsce 2. - dwie paczusie + One shot

Miejsce 3. - paczusia + One shot
Reszta - nagroda pocieszenia - One shot

Co to są paczusie? Jedna paczusia pomieści 1 bransoletkę / 2 przypinki / 10 zdjęć, czyli ktoś, kto ma pierwsze miejsce może sobie zażyczyć, 30 zdjęć/ 10 zdjęć +4 przypinki / bransoletkę + 20 zdjęć itp.

Zwycięzca dostanie ode mnie zdjęcia jak wyglądają nagrody i wybierze sobie co chcę, osoba, która ma drugie miejsce tak samo, tylko, że nie ma do dyspozycji tego, co wybrał zwycięzca i tak samo z miejscem trzecim...

Jasne....? xDD

Sprawa ostatnia: Kampania

Mój blog powoli się rozkręca... więc czas chyba zrobić krok dalej, prawda? W moją następną rocznicę poznania k-popu i B.A.P (czyli 27 kwietnia) poproszę B.A.Poland o za reklamowanie mojego bloga ;) Potem, na zakończenie roku szkolnego zrobię nabór na dwie nowe administratorki.... jedna na pomoc w prowadzeniu tego bloga.... a druga, do pomocy w prowadzeniu mojego nowego bloga Its just BTS, który powstanie w rocznice powstania tego bloga...~! Chyba domyślacie się, co znajdzie się w nowym blogu? ^-^

Boże, nie wiem co mi dzisiaj jest, ale mam wrażenie, że piszę jakbym była pijana xD



Napiszcie w komentarzach co o tym wszystkim myślicie, a ja biorę się do pracy~~

Papa, tygryski <3


5 komentarzy:

  1. Woah, ledwo co zauważyłam, że tytuł posta jest inny, co oznaczało, że jest nowy XD
    Czekam na wszelkie zmiany i nowe posty/ficki z niecierpliwością~
    Co do konkursu: Fajne nagrody : D Takie małe, ale jednak!
    Ohohoho blog o BTS :D No, no, widzę że się ludzie w nich wkręcają mocno XD Sama piszę OneShot'a z dwoma członkami BTS.... D'uh! XD
    Jak już wspomniałam wcześniej: mogę tylko czekać z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww... Miło słyszeć, że jest ktoś, kto będzie tego wyczekiwał ;)
      No i ulżyło mi, gdy zobaczyłam, że nagrody również się podobają~
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  2. Emmm, a o co dokładniej chodzi z konkursem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo powiem tylko tyle, że gdy wybije 20 000 wyświetleń to będzie konkurs na pisanko... resztę wiadomości masz już powyżej ;)

      Usuń
  3. Wowoowow, rozkręcamy się, widzę <3
    Czekam, weny, cierpliwości itd. <3

    OdpowiedzUsuń