czwartek, 27 lutego 2014

Nowości Styczeń 2014

Ogej, jak mówiłam teraz będą nowości miesięczne~
Wiem, że miałam dodać już w czwartek ale dopadła mnie paniczna wena *-* Oczywiście nie zabrałam się za punkt drugi smut challangu, tylko za 3, 4 i 7...
BO PO CO ROBIĆ COŚ PO KOLEI.. C'nie?

No cóż... ważne, że jest jakiś postęp no nie...? xD




 



Jeszcze małe ogłoszenie zanim zacznę:

Kupił ktoś może 'First Sensiblity' i ma może kartę z Himchanem, a chciałby z Daehyunem..?
Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdyby ktoś się zgłosił <3

No to zaczynam już~

Reiko dodała Rozdział 1., Rozdział 2., Rozdział 3., Rozdział 4., Rozdział 5., Rozdział 6., Rozdział 7., Rozdział 8., Rozdział 9.


Panna Kim dodała Lekcję 7. opowiadania 'In school with ... Bang Yongguk', One Shota, następny One Shot, Rozdział 36. opowiadania SU
Tak mało, bo z tego co zauważyłam to Toto miała dużą przerwę w pisaniu :O

Tifa dodała post informacyjny, gdzie zawiesza blog i podaje linka do nowego bloga... Również z B.A.P (ale i z BTS, czyli mój nowy blog się czymś wypełnia przed debiutem <3 )
*Idzie dodać na listę* i tym samym przenoszę tego bloga w zakładkę, gdzie są blogi nie tylko o B.A.P, bo tutaj również widzę BTS *-*

Justyna B.A.P dodała Rozdział 3. i Rozdział 4. opowiadania We all have a secret
Tutaj już zauważam, że do akcji wkracza EXO, więc blog również zostaje przeniesiony do niższej zakładki~


JiHan dodała One Shota, oraz Rozdział 3., Rozdział 4. i Rozdział 5. opowiadania 'See you. May I?'


Nikki Kirai dodała Drabble

Wooo... Tak mało?
Chociaż... zauważyłam, że w tym miesiącu dużo osób zrobiło sobie przerwę/było w trakcie przerwy, więc w lutym chyba raczej będzie tego więcej ;P


 



Chciałabym pobłogosławić osoby, które mają coś takiego jak 'Archiwum'. Dzięki nim, moje życie stało się łatwiejsze.

Jeszcze uprzedzam, żeby przejrzeć, czy wszystko co wasze w styczniu wydane tu jest, bo nie jadłam dziś mlecznego ryżu i jestem jak na haju D:

Następna nowość z lutego pojawi się w pierwszą niedzielę marca (czyli w najbliższą niedzielę)


 



No i taka sprawa poboczna.
Trochę zrobiło mi się przykro jak się tak postarałam nad tym wszystkim, czyli konkursem, rozwojem bloga i wgl, a pojawiło się tylko parę komentarzy...
Z jednej strony to was rozumiem, bo trochę zaniedbałam bloga i wgl, ale jednak to smutne jak ktoś poświęca swój czas dla innych, a ci tylko korzystają i nawet nie raczą dać po sobie śladu, czy opinii na dany temat...

Tyle mojego wywodu~

2 komentarze:

  1. Przepraszam, że nie komentuję :'(
    Wybacz. Ostatnio ciągle próbuję pisać one shota, a jak nie to piszę css i mam dość literek.
    Ale poprawię się, obiecuję <3
    I tak, Toto ma przerwę... Niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki wielkie. Bedzie mi łatwiej xD Ostatnio nie miałam czasu na czytanie ff wiec trzeba nadrobic xDDDD
    Dzieki :*
    ~N.a

    OdpowiedzUsuń