sobota, 8 czerwca 2013

Powitanie ^ ^'



Hejka!
Witam wszystkie BABYz na moim pierwszym blogu ;3 Jako, że prowadzenie zwykłego bloga z Fickami mnie nie interesuje, to postanowiłam wymyślić coś kreatywnego a zarazem pomocnego ;P Będzie to centrum Ficków o naszych kochanych króliczkach! Bloga tego planuję już od dość dawna i mam wobec niego niemałe ambicje. Mianowicie wszystkie polskie blogi o B.A.P znajdą się właśnie tutaj, a do tego potrzebuję Waszej pomocy ;3 Potraktujcie to jako Fickowie przedłużenie bappoland ;P

Mam wiele pomysłów co na tym blogu może być, ale nie wszystko na raz. Nowe funkcje będę dodawać sukcesywnie. Na początek chciałabym, abyście podały mi jak najwięcej linków do blogów, które mają chociażby jednego Ficka o B.A.P, którego jeszcze nie ma na mojej liście. Jeżeli uzbieram tak około 15 blogów to przedstawię więcej pomysłów.  (linki możecie podawać albo w komentarzu, albo na mojego maila: felixaplsub@gmail.com, albo na gg: 32175831)

W króliczej kupie siła~!

Jeszcze mała prośba – najlepiej by było, gdyby jak najwięcej BABYz się o tym blogu dowiedziało, żeby praca poszła dobrze i od razu mówię, że nie chodzi mi o widownie, tylko po prostu jest dużo blogów o króliczkach i każdy ma innych czytelników, a każda BABY narzeka, że jest mało opowiadań… Nie jest to blog dla mnie, ale coś w stylu „Od BABY dla BABY” ;3

Dodatkowo chciałabym prosić pomoc, bo nie za bardzo orientuję się z szablonem. Ogólnie, to koleżanka zrobiła szablon, ale i ona nie za bardzo wie jak obsługuje się blogspota. Soł, jeśli ktoś ma/miał bloga na blogspocie i umie się nim posługiwać prosiłabym o jakąkolwiek pomoc, bo chwilowo jeszcze strona jest „inwalidzka”.

Mam nadzieję, że będziecie się udzielać i mi pomożecie ;3

2 komentarze:

  1. Kochana po 1 bardzo bardzo dziękuję za wstawienie mojego bloga tutaj u cb :DD Jeśli tylko dodasz 1 opowiadanko od razu rozsyłam linka po tt i innych stronkach BY CI POMÓC ! <3
    BABYz muszą się łączyć ;D
    Mam nadzieję że dobrze pójdzie ci rozkręcanie bloga i już nie moge się doczekać na OPOWIADANIA <33
    ZICO ŻYCZY WENY :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, coś pod nową notką nie chce mi się komentarz dodać =A= Więc tak - nie mam nic przeciwko wstawieniu tutaj mojego bloga ^^
    Ze stopką i innymi rzeczami prawdopodobnie bym pomogła, ale ciężko tak w komentarzach u_U Możesz mi napisać na skype? (lapkowata)
    I wybacz mój zamuł, hyung mi spacyfikowała komputer na 3 dni i nie mogłam się dobić do bloga XD'

    OdpowiedzUsuń