wtorek, 11 czerwca 2013

Update ;3



Dobra, dobra.. Widzę już, że jesteście, ale albo już nie ma więcej blogów o B.A.P, albo się po prostu nie udzielacie…

Nudno tu na razie…

Nie chce mi się czekać na te pięć blogów więc ujawniam nową opcję na blogu:
Jeśli chciałabyś/chciałbyś napisać Ficka, ale nie chce ci się zakładać bloga, nie masz gdzie go opublikować – śmiało możesz go wysłać na mojego maila, a ja po sprawdzeniu błędów rzeczowych, ortograficznych i interpunkcyjnych opublikuję go na bloga. Wszelkie prawa autorskie będą należeć do Ciebie, oraz komentarze pod Twoim Fickiem nie będą uznawane za spam.

Jak mówiłam jest to blog od BABYz dla BABYz, więc chciałabym, żeby mojej najbliższej rodzinie było najlepiej ;3 Jeśli nabije mi się trochę odwiedzin to może wstawię coś swojego ;3

Dalej mam jeszcze do was jedną prośbę:
Wciąż mam problem z tym blogiem, bo bozia mnie nie obdarzyła rozumem i nie ogarniam dwóch rzeczy:
- Nie wiem dlaczego, ale stopka wjeżdża mi na notkę i nie wiem jak ją obniżyć, czy coś
- Również nie wiem dlaczego, ale na blogu nie pojawiają mi się gadżety jak np.: o mnie…
Nigdy jeszcze nie miałam styczności z blogspotem, więc mam nadzieję, że nie polecą hejty na temat mojej niewiedzy o oczywistych rzeczach T^T

W króliczej kupie siła~~!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz