niedziela, 4 sierpnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 31

Szczerze powiedziawszy to zapomniałam, że dziś jest niedziela xd Ale dobrze już biorę się do roboty ;3

W tym tygodniu działo się tak... przeciętnie ;P

Ale po kolei:

U Reiko pojawił się Rozdział 3. opowiadania Speed of life i Rozdział 4. opowiadania Crash

U Panny Kim za to pojawiły się tylko Rozdział 18. i Rozdział 19. jej opowiadania ;; Ale to z powodu jej nieobecności ;x

U Jihana mogę się pomylić, bo nie jestem pewna które są o B.A.P.. bo widziałam, że w którymś mi się nawinął Tao.. tak więc pojawił się Rozdział 1. opowiadania Please Don't i... a nie, tyle, bo Ravi nie jest w B.A.P xdd

Sadie pojawił się... sorry nie wiem co to, bo jeszcze nie przejrzałam bloga =.= Ale załóżmy, że to Rozdział 3. i Rozdział 4. jej opowiadania... >.<

No i to tyle ;3

Teraz parę takich spraw ode mnie:

- 30-dniowy smut challange zacznę dodawać jak WSZYSTKIE tematy będą miały paring ;3 Aww.. ja wredna <3

- Nie wiem czy dodam następny rozdział, bo chyba umrę jak wyjdzie BADMAN.. wy też tak to przeżywacie? Czy to ja tak ryczę za każdym razem jak widzę teaser..? ;;

- No i pamiętam, że coś od was chciałam ale nie pamiętam ;;

- Awww...! Pamiętam! Miałam z was wszystkich wielką polewkę, bo zawsze pod rozdziałem miałam po ok. 2 komentarze od was, czasem więcej, czasem wcale, a tu zagroziłam wam, że nie będzie rozdziału a tu BUM! 5 komentarzy pierwszego dnia ^ ^ Aww.. jesteście kochani, a ja wredna, więc chyba zatrzymam sobie ten warunek ;PP

A teraz mały spamik zdjęć ;3




















 Mam nadzieję, że spam się spodobał ;*

1 komentarz:

  1. Kto by nie płonął? ;- ;Bad Man QWQQ
    po prostu boję się mojej reakcji jak podczas czekania na Hurricane doznałam kontuzji kolana, uda (rodziłam xD), kostki i nadgarstka ;-; Chyba umrę, ale szczęśliwa <3
    ..
    ..
    ..
    Zelo ma pulpety na głowie QWQ

    Przepraszam musiałam! :D

    Pozdrawiam i życzę wielkiej chęci i cierpliwości do pracy <3 <3

    OdpowiedzUsuń