niedziela, 25 sierpnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 34



Witajcie BABYz



Coś mało się w tym tygodniu działo ;;
Ale nie będę narzekać...
Zaczynamy:

Yuki dodała Rozdział 7. opowiadania "W Pogoni za Wolnością"

JiHan dodała Rozdział 3. opowiadania "Please Don't"

Zi Yoseob dodała Rozdział 5. opowiadania "Dark Past"

Panna Kim dodała krótkie opowiadanie na swoim blogu

Ania Adamczyk potrzebuje pomocy z wymianą kart ;)

Sandra dodała One Shota

Tifa dodała Prolog i Rozdział 1 swojego opowiadania ;)

TYLE

Tak, żeby nie było niedociągnięć to jak najedziecie na te rozdziały to to są linki O_____O

No i epilog już jest w robocie tak samo jak i 30-dniowy smut challange...







Wiecie co do mnie dotarło? Że następna taka notka będzie równo 1 września ;__________;
Wiecie, że wtedy już nie będę pisała tak często..? ;;
Ale oczywiście was nie zostawię <3
Hmm... może przeprowadzą jakąś rekrutację na moją wspólniczkę? NIE WIEM.. zobaczę jeszcze

Jak na razie.. Czymajcie się ;P

6 komentarzy:

  1. Ojej, już myślałam, że nie będzie mnie w nowinkach... Ale strajk to strajk :D
    Tak kochana, pisz, bo ja chcę epilog... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzież by Ciebie nie było w nowinkach ^ ^
    Już piszę piszę~~ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłoby mnie, gdybym nic nie napisała :D
      Ale miałam ten durny pomysł ^^

      Pisz, pisz, ja też piszę, piszę :*

      Usuń
  3. Właśnie, koniec wakacji... teraz nie pisałam za dużo, co będzie jak wróci szkoła?
    2COOL4SHOOL BITCHYS ;__; Ficki i moi idole są ważniejszy od tego gunwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK WŁAŚNIE K-POP NAJWAŻNIEJSZY I ŻADNA GUNWNIANA SZKOŁA NIE JEST WAŻNIEJSZA >.<

      Usuń
  4. Twoje opowiadanie jest genialne (ja kocham yaoi) Dlatego nominowałam cię do Liebster Award.

    Więcej informacji na:
    http://feel-myself.blogspot.com/p/nominacjado-liebster-award-jest.html

    OdpowiedzUsuń