niedziela, 18 sierpnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 33

No to hejka BABYz ;3 ;3

U Zi Yoseob pojawił się Rozdział 4. jej opowiadania "Dark Past"

JiHan dodała Rozdział 2. opowiadania "Please Don't"

U Yuki ukazał się Rozdział 6. opowiadania "W Pogoni za Wolnością" oraz Rozdział 1. z Prologiem jej nowego opowiadania "Utracona Miłość"

Reiko dodała Rozdział 9. + Epilog opowiadania "Lonely Sound Of Rain"

Panna Kim dodała Rozdział 22.Rozdział 23. jej opowiadania.

U Oresammie pojawił się Rozdział 16. Serii Herbacianej

No i paczajcie co znalazłam ;3 Devilish Maknae <- Naprawdę niezły pomysł na fficka xD

Jeszcze chciałabym dopowiedzieć, że dopiero jest 5 komentarzy pod rozdziałem 8. i nie dodam następnego, póki nie będzie 10! Nie będzie żadnej taryfy ulgowej. No i do 30-dniowego smut challange zostało już tylko 5 miejsc na paringi więc spieszcie się!

10 komentarzy:

  1. Wredna Feli, zUa, niedobra! :P <3
    Mówiłam już, że cię nie lubię? <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wiem, że mnie kochasz <3

      No ale weźcie... nie chcę łamać mojego postanowienia..

      Usuń
    2. Nje to nje, też się będę trzymać mojego postanowienia, a mam wiele ciekawych pomysłów z Cianem :P
      Hmm... DaeJae? Oh, szkoda, chyba go nie napiszę. I chciałam też napisać HimUp'a ale skoro nie chcesz... :P <3

      Usuń
    3. Jak HimUpa, skoro Channie jest z Andy >.<

      Ale DaeJae... ;;

      Jesteś okrutna ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Usuń
    4. To będzie niezwiązany z moim opowiadaniem HimUp :D

      A jak nie pamiętasz, to pierwsza tak okrutnie postąpiłaś :P <3

      Usuń
    5. Wcale, że nie, bo skoro tak mało ludzi komentuje, to znaczy, że mało wam zależy ;;


      Himup ;;

      Usuń
    6. Bo trzeba zrobić ci reklamę, żeby więcej osób przeczytało i będzie dobrze :D <3

      Usuń
    7. no ja nie mam nic przeciwko reklamie ^ ^

      Usuń
  2. To, że ludzie mało komentują wcale nie znaczy, że im nie zależy ;_; Po prostu Twój blog jest jeszcze mało znany, już wspominałam kiedyś, że nie można oczekiwać za wiele na samym początku! A według mnie właśnie to robisz XD

    Ja np. nie piszę ficków dla komentarzy czy polubień (których chyba u mnie nawet nie ma lol) piszę dla siebie i dlatego, że to lubię~ Publikuję po to, żeby inni też mogli przeczytać moje wypociny, jednak nie oczekuję oskara c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego ci widzę to mam jakieś ok. 15 czytelników... nie oczekuję nie możliwego...

      Ty masz bloga dla opowiadań, ja je u siebie gromadzę, a ten pryszcz, co go napisałam to tylko zachęta, by inni też dodawali tutaj swoje fficki.... Nie oczekuje oskara... I'm just a bad girl... I zrobiłam już wiele reklam i te ponad 100 wejść dziennie na pewno nie jest tylko od 5 osób...

      Usuń