niedziela, 2 marca 2014

Nowości Luty 2014

Tak jak obiecywałam, nowości z lutego~~

JA PIER****~! ZROBIŁAM COŚ NA CZAS *q*




^Sorry, że to nie B.A.P, ale to tak perfekcyjnie mnie odzwierciedla xDD ^

Eee... dzisiaj chyba nie mam poza tym żadnych komunikatów, więc do roboty~

Panna Kim dodała Rozdział 16. opowiadania Warrior, OneShota urodzinowego~, Rozdział 37. opowiadania SU
:O Wy.. wy... (wy, czyli też ja xD) Toto wcześniej miała więcej rozdziałów w tygodniu niż teraz przez cały miesiąc! **** już lecicie komentować bo wam kufery skopię~!
Notatka ode mnie - Totoś~ Zrobię Ci spamik komentarzami jak tylko znajdę czas <3

JiHan i Miyuki dodały Rozdział 4. i Rozdział 5. ich opowiadania

Yuki dodała Rozdział 10. i Rozdział 11. jej opowiadania 'W pogoni za wolnością'

JiHan dodała Rozdział 6. opowiadania "See You. May I?" i OneShota

Nikki Kirai dodała Róż. Nazwałam to tak, bo nie wiem, czy to opowiadanie, czy one shot, bo jeszcze (!!) nie czytałam tego bloga :<

Justyna B.A.P dodała Rozdział 5. opowiadania 'We all have secrets'

O Mój Himchanie... co tak mało ?!?! Serio... nie bierzcie ze mnie przykładu... bo tak to wygląda D:
Pisać pisać~~ <3

I jeszcze raz błogosławię tych, którzy posiadają na blogu coś takiego jak 'Archiwum' (Nie, to wcale nie jest aluzja)


1 komentarz:

  1. Toto ma powódź... Zalała mnie wena :D
    Czekam na ten spam, za 95 (lub więcej) komentarzy zostaniesz wpisana do księgi rekordów Toto :P

    OdpowiedzUsuń