niedziela, 29 grudnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 51&52 + Informacje o konkursie

Joł ziomy B)

Dzisiaj będzie troszku niezwykła notka bo przedstawię wam małe informacje o konkursie. Więcej informacji będzie się pojawiać sukcesywnie wraz ze wzrostem wyświetleń ;)

Ale najpierw nowości od 16 do 29 grudnia ;)

. . .

DUPA ;_______;

Już drugi tydzień psuje mi się blogspot i nie mogę dodawać linków ani zdjęć >.<*****

Miał ktoś może podobny problem? Wiecie jak można to naprawić?

No cóż... w takim razie przechodzę do konkursu..

Jak na razie powiem wam, że konkurs będzie miał oczywiście formę pisemną, czyli czeba będzie coś napisać ;) Jednak warunkiem konkursu jest taki, że musi w nim wziąć udział 7 osób. Dlaczego tak dużo? Bo przewiduję nagrody rzeczowe i uważam, że nie byle jakie, więc chciałabym, aby była jakaś konkurencja, bo nagrody otrzymają tylko trzy pierwsze miejsca...

Zapisy na konkurs przewiduję wraz z pojawieniem się 20 000 wyświetleń na bloga, ale ta "data" jest mobilna!!

12 komentarzy:

  1. *Czyta, czyta* konkurs? Feli robi konkurs WHAT? Nagrody rzeczowe? Omnomnom . Trzy pierwsze miejsca? Buahahahaha nie mam szans :D 20 tys? No to sobie poczekam, nie mniej jednak ciekawa jestem cóż to za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs chętnie, ale nagrody rzeczowe? Nie mogę :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagrody rzeczowe = jeśli wygram (a nie wygram) to coś dostanę = ty mi to musisz wysłać = ja ci muszę podać adres = dożywotni brak telefonu i komputera (ewentualnie rodzice mnie zabiją)
      ale napisać coś może bym mogła...

      Usuń
    2. Oj nie bój się! Przecież jak nie możesz to nie będę na siłę wysyłać:) jak ktoś nie chce to mogę zastąpić czymś ^ ^ nie ma sprawy, coś się wymyśli :3

      Usuń
    3. I tak nic nie wygram, więc tu nie ma problemu >.<

      Usuń
  3. O:
    Wszystko będzie jeszcze zależało do szczegółów konkursu, ale przeczytać, na pewno przeczytam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg JiHan i jej słabość do konkursów. DAWAJ MI GO TU! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry! xD Wpadłam na ten ,,zbiór'' szukając jakiś blogów o B.a.p i dziewczyno, baardzo dziekuję <3 Bedę miała co czytać!! XD Hohoho, konkurs...może i ja coś napisze? :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To znów ja ;w;
    Tym razem jednak z informacją, o nominacji do The Versatile Blogger II.
    http://liraelwolf.wordpress.com/2014/01/28/the-versatile-blogger-ii/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałem tego bloga do The Verstaile Blogger. Życzę powodzenia w dalszej pracy i sukcesów~
    http://yaoi-kpop-worlds.blogspot.com/2014/01/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Debilu Feli, gdzie ty :C Tęsknie :C

    OdpowiedzUsuń