niedziela, 8 grudnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 41&42

Tak dzisiaj mnie ogarnął strach, bo to już grudzień, a ja właśnie robię zaległości z października ;___________________________________________________________;
Tak bardzo przepraszam, że tak zaniedbuje bloga T________T Mam już postanowienie grudniowe, że przed nowym rokiem nadrobię zaległości i Nowości zaczną być regularne ;> Czymajcie za mnie ciuki~~





Tak więc czas na nowości od 7 do 20 października~~
Lessgo~~

JiHan dodała Rozdział 7. swojego opowiadania Please Don't ;)

Justyna B.A.P dodała Rozdział 17. swojego opowiadania XXX

Panna Kim dodała Rozdział 6., Rozdział 7., Rozdział 8.Rozdział 9. opowiadania Warrior i Rozdział 31. opowiadania SU <3

Mi Ka i Nikki Kirai dodały najpierwszy, najdrugi i najtrzeci rozdział i nowiuśkiego bloga ;3

Tyyyyyyyyyyle... coś mało >.< Ale nie będę narzekać, bo sama nie jestem lepsza xD
Tak.. emm.. no więc... biorę się do nauki by w następny weekend mieć więcej wolnego czasu i ładnie popracować ;)





Do tego małe ogłoszenie~~~~~!
Stau sie cód nat códami~~~~
Pewna kochana Klaudia wysłała mi swoje opowiadanie~~
Miałam je wstawić dzisiaj, bo wczoraj poprawiłam, ale dzisiaj zepsułam swojego laptopa, gdzie miałam poprawioną wersję -.-''''''' Ja nie wiem jak ja to robię, że zepsułam go chyba czwarty raz w tym roku >.<
Dobra, to, że poprawiony rozdział mi znikł to jeszcze nic, bo mam oryginał na mailu i mogę go jeszcze poprawić.... rozpaczam bardziej nad tym, że tam było ze 14 stron różnych fragmentów z 30-dniowego smut challangu

BOŻE DLACZEGO, BYŁAM GRZECZNA, AKURAT BO MIKOŁAJKACH T_____________________T

Tak więc... nie wiem czy mój tatko (informatyk SZPAN~~~~~xD) tym razem odzyska mi dane, bo za cholerę nie wiem, co ja zrobiłam, że się zepsuł, soł.... trochę poczekacie ;<

Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie i będziecie ze mną....

Jeszcze tak poproszę o komentarze, bo one tak bajdzio motywują że ohohohohohohohohohoh <3

2 komentarze:

  1. W końcu dychasz >.> Miło widzieć cię z powrotem i hwaiting w nadrabianiu, trochę tego masz xD
    Oby tata odzyskał smuty, bo moja potrzeba czytanie banglo i himapów wzmaga się, wzmaga!
    Powodzonka itd, to co zawsze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Waaaaaaaaaaaa :3 kocham Cię za gify mojego skarbka <3

    OdpowiedzUsuń