sobota, 14 grudnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 43&44

No to kontynuuję moje nadrabianie ;P Tak w ogóle to powinnam się uczyć do sprawdzianu z historii, ale nie mogę tyle zwlekać z tym nadrabianiem, bo się nie wyrobię ;___;

Dobra, koniec gadania, bo marnuję czas~




No czas na nowości (które w prawdzie nie są już takie nowe xD) od 21 października do 3 listopada (wow to już tylko półtora miesiąca xD)

JiHan dodała Rozdział 8. opowiadania Please Don't

Justyna B.A.P dodała Rozdział 18. i Rozdział 19. opowiadania XXX

Panna Kim dodała One Shot DaeJae, Rozdział 10., Rozdział 11. i Rozdział 12. opowiadania Warrior

Yuki dodała Rozdział 9. opowiadania "W Pogoni za Wolnością"

Wy też zauważyliście tych stałych pisarzy : JiHan, Justyna B.A.P i Panna Kim? ^ ^ Ach... Tylko kochać <3 xD




Jeszcze chciałabym wam napisać wielkie DZIĘKUJĘ, bo daliście mi piękne 10 000 wyświetleń <3 Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy... Na prawdę nie wiedziałam, że ten blog może tak szybko zebrać aż tyle wyświetleń... (szczerze gdy go zakładałam, to szacowałam 10 000 na następne wakacje ;P) Jednocześnie z tej okazji chciałabym wam napisać wielkie PRZEPRASZAM, bo z tej okazji planowała zrobić WIELKI konkurs.. a jak wiecie zaskoczyliście mnie tym no i mam trochę za mało czasu na to, bo to na prawdę wielki konkurs no i będzie on trochę trwał, a zbliżają się święta, które za pewne by mi przeszkodziły.... Tak więc przekładam to na 20 000 wejść, więc przygotowujcie się mentalnie, bo będą też nagrody rzeczowe ;)

3 komentarze:

  1. Tak, kochaj mnie Felicjo B|
    Będziesz Felicją, dobrze? ^_^
    Także Felicjo... Przewiduję mnie w każdych kolejnych nowinkach :P
    Oraz przewiduję zaglądanie tu codziennie. Dziesięć razy. Więc niedługo dostaniesz 20 000 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie chwała i cześć i uwielbienie, Chwała i cześć JiHan B|

    OdpowiedzUsuń