sobota, 21 grudnia 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 47&48

Dobra mam trochę wolnego czasu to po nadrabiam to i owo ;P





No to zaczynam. Tym razem nowości od 18 listopada do 1 grudnia (omnomnomno Już blisko~~)

JiHan dodała Prolog i Rozdział 1. opowiadania "See You. May I?" oraz One Shota

Justyna B.A.P dodała Rozdział 22.Rozdział 23. opowiadania XXX

Miyuki-chan i JiHan przypominają o sobie w krótkiej notce

Panna Kim dodała Rozdział 14. opowiadania Warrior, One Shot Noona i One Shot Hydraulik z serii Toto Potrafi, oraz Rozdział 33. opowiadania SU

Oczywiście pojawiła się święta trójca, dla których głównie jest poświęcona seria nowości xDD Nic tylko kochać <3

 ^BOŻE JAK JA KOCHAM GIFA POWYŻEJ <3^


5 komentarzy:

  1. Też cię kocham <3
    I biegnę pisać, żeby przypadkiem nie zniknąć z listy grzecznych dzieci :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się lekko zapomniana...
    Dokładnie 18 litopada dodałam OneShota z BaekYeol'em ;-;
    Wcześniej też dodawałam. Hrhrhr ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Lirael, ale ja tu dodaje just B.A.P ;< Nawet nie myśl, że o Tobie zapomniałam <3

      Usuń
  3. Oh right, głupia jestem omg XD Dopiero teraz o tym pomyślałam *facepalm*
    Huh, dziękuję ;w; <3

    OdpowiedzUsuń