niedziela, 21 lipca 2013

News? Nie tym razem..

Hejka Babyz..

Dzisiaj normalnie powinien być news z tego tygodnia, ale jestem teraz w Zakopanym, na mini laptopiku mojego wujka, który sam w sobie jest wolny + badziewny internet >.<

Jutro wracam do domu, ale cały dzień będę w trasie, więc pytanie: Chcecie opóźnione newsy we wtorek z tego tygodnia, czy za tydzień zrobić z dwóch tygodni, żeby nie było zamieszania i lekkiego burdelu..

Jak coś to rozdział oczywiście bez przeszkód pojawi się w czwartek i... dodam tytuły i prologi niektórych fficków (czyt. tych które chociaż zaczęłam albo mam zarys) z 30-dniowego smut challange. Jako, że te fficki nie będą nie wiadomo jak długie, więc prologi nie będą dłuższe niż dwa zdania, bo boję się, że coś zespojleruje... a mam do tego skłonność (Yuki wie o czym mówię xDD).

Na razie tyle.. do kiedyś ;PP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz