sobota, 27 lipca 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 29 & 30

Jak mówiłam dodam nowości z dwóch tygodni jako, że tydzień temu nie miałam możliwości dodać posta ;3




Ogólnie jestem baaaardzo zadowolona z ostatniej pracy BABYz, bo pojawiło się duużo nowych (CIEKAWYCH~~~!) opowiadań <3






No to zaczynamy:

Na blogu Reiko Crash w ostatnim czasie dużo się działo...
Opowiadanie "Never You Idiot" zostało usunięte, ale bez obaw, wkrótce wróci w poprawionym stylu ;3 Szczegóły na początku nowego Rozdziału 5. opowiadania "Lonely Sound Of Rain" (edit.) + właśnie wyszedł Rozdział 6. (end edit)
Pojawiły się również dwa nowe opowiadania:
- "Speed Of Life" gdzie pojawił się już Rozdział 1. wraz z prologiem oraz Rozdział 2., a nowe rozdziały będę się pojawiać w Poniedziałek i Środę ;3
- "Crash" gdzie pojawił się już Rozdział 1., Rozdział 2. oraz Rozdział 3., a nowe rozdziały będą się pojawiać we Wtorek i Czwartek ;3
(edit.) Oraz wyszedł nowy ONE SHOT (end edit.)

Oresammie na Let me say goodbye, one more say goodbye dodała Post śmieciowy xdd

Panna Kim na saeppalgan usan chugchugi jeojeun otgwa undonghwa pojawił się Rozdział 13., Rozdział 14., Rozdział 15., Rozdział 16. i Rozdział 17.
Jak widać rozdziały nie pojawiają się już tak często, ale i tak jest ich dużo ;3

U Lirael wolf Moja wyobraźnia w formie słów został dodany ostatni Rozdział 7. opowiadania "Fałszywa Maska". Nad czym oczywiście rozpaczam.. no ale.. wszystko się kiedyś kończy TT^TT

Na blogu Yaoi Fanfiction dodała One Shot z B.A.P <3

Fanfiction K-Pop.... To po prostu trzeba przeczytać xD Rozdział 1. i Rozdział 2.

Sandra dodała 20 rozdział opowiadania "B.A.P My Dream" oto Część 1. i Część 2. ;3

Yuki dodała Rozdział 3. i Rozdział 4. swojego opowiadania "W pogoni za Wolnością"

U Jihan pojawiły się: Rozdział 11. opowiadania "Can I?" oraz Prolog nowego opowiadania "Please Don't"

No to tyle za chwilę obecną ;3

Jeszcze jedna mała prośba... Bo ostatnio się już trochę pogubiłam inie wiem co czytałam, a co nie >.< Możecie to poznać po tym, że ja ZAWSZE komentuję, bo wiem, że to ważne... no chyba, że nadrabiam zaległości to wtedy komentuje tylko najnowszy rozdział, a potem już regularnie ;3
Na razie wiem, że mam nadrobić bloga JiHana i one shota z Yaoi fanfiction... i teraz jeżeli komuś coś nie przeczytałam (czyt. nie skomentowałam) to krzyczeć na mnie już teraz!





Bye Bye, do następnego ;3


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jutro ^^ Rozdziały pojawiają się co czwartek ;)

      Usuń
  2. Błagam cię.. ;;;;;;;;;;
    JIHAN - NIE DODAWAJ TEGO "A", BO JA JUŻ SAMA MYLĘ SIĘ Z WŁASNĄ PŁCIĄ XD
    JiHan

    OdpowiedzUsuń