niedziela, 14 lipca 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 28

W tym tygodniu bardzo zadowoliła mnie praca BABYz, bo jakoś tak xD

Ale mam też złą wiadomość... "Co to takiego, to pocieszenie", czyli blog Lisy został usunięty TT^TT Rozpaczam, bo to było naprawdę dobre opowiadanie TT^TT

Po pierwsze to Kpopismylife (z tego co zrozumiałam) porzuca swojego starego bloga - powody tutaj i założyła nowego z nowym opowiadaniem, gdzie pojawił już się Rozdział 1., Rozdział 2. i Rozdział 3. Mam nadzieję, że tym razem opowiadanie wytrwa do końca ;3 Hwaiting~!

Totomato znowu szaleje piorunującą ilością rozdziałów w tym tygodniu ^ ^ Pojawił się tam Rozdział 8., Rozdział 9., Rozdział 10., Rozdział 11. i Rozdział 12. ;3

Liraelwolf dodała Rozdział 5. i Rozdział 6. swojego opowiadania "Fałszywa Maska", która będzie (niestety) zakończona prawdopodobnie następnym rozdziałem TT^TT

Na blogu Yuki pojawił się nowy Rozdział 2. jej opowiadania "W pogoni za wolnością".

Mam nadzieję, że notka okazała się pomocna ;3

Jeszcze chcę dopowiedzieć, że biorę udział w 30-dniowym smut challange. Szczegóły na stronie po lewej ;3

2 komentarze:

  1. O: Co to ten 30-dniowy smut challange?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra fail, już przeczytałam, wybacz XD

      Usuń