czwartek, 4 lipca 2013

Jeszcze więcej ulepszeń ;)



Witam ponownie ;3

Doszłam do wniosku, że chyba nie lubicie mojego opowiadanka, bo nic nie komentujecie i nic nie wchodzicie >.< Jedyna strona która ma najwięcej wyświetleń to „Blogi o B.A.P” z czego się cieszę, że strona okazała się pomocna i przydatna ;)
Ale blogi to nie wszystko co tu się znajdzie~! ;>

Tutaj o to wymienię wszystkie pomysły jak wam umilić wakacje ;3


1.       Tłumaczenia angielskich Ficków



Jeśli ktoś znalazł ciekawie zapowiadającego się angielskiego Ficka, ale niestety umiejętności językowe są niezadowalające – spokojnie możecie do mnie napisać ja postaram się w najbliższym czasie zabrać ;) + jeśli komuś się nudzi, można dołączyć do mojej skromnej jednoosobowej grupy tłumaczy xDD



2.       Programy z B.A.P z polskimi napisami



Tutaj będzie spis wszystkich programów z B.A.P z polskimi napisami ;) Jeśli jest jeszcze jakiś program, który chcielibyście obejrzeć z polskimi napisami możesz śmiało napisać do mnie, a w najbliższym czasie się za to zabiorę ;) (Aktualnie pomagam B.A.P Poland w tłumaczeniu Tadah it’s B.A.P ;3 )



3.       Recenzje blogów



Gdy będę miała czas losowo wybiorę jeden z blogów na liście i napiszę do niego taką amatorską recenzje. Na pewno nie będzie tam hejtów – co najwyżej uwagi/błędy ;)



4.       Nowości na blogach



Co niedzielę (Ew. poniedziałek jeżeli nie będzie mnie na weekend w domu) dodam notkę ze spisem nowych notek na blogach, które mam na liście ;3



Co o tym sądzicie? ^ ^”

Wszystkie te ulepszenia dodam w najbliższym wolnym czasie ;)

3 komentarze:

  1. Za dużo oczekujesz jak na początek. To normalne że nowe blogi/strony nie są z początku popularne i oblegane komentarzami.
    Jak już zaczęłaś coś pisać, to po prostu skończ to publikując tutaj, często ludzie szukając ficków, czytają nawet nie komentując, tak po prostu (sama tak czasem robię XD)

    Co do pomysłów - są ciekawe i pożyteczne, tylko czy to nie za dużo pracy? xD
    (Tak dla informacji: ostatnio zaczęłam tłumaczyć randomowe piosenki[Oczywiście z angielskiego], sprawia mi to przyjemność i sama szkolę się w innym języku, więc jakbyś może potrzebowała pomocy w tłumaczeniach, czy coś w tym stylu to możesz się ze mną skontaktować, postarałabym się w miarę możliwości pomóc C: )

    Anyway, jeśli będziesz aktywna na tym blogu, nawet jeśli mało będzie komentarzy i wyświetleń - nie martw się, z czasem blog stanie się bardziej znany i doceniany :3

    Pozdrawiam~
    Lirael

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że jestem pod tym względem niecierpliwa.. Po prostu chcę wiedzieć ile z tych wyświetleń to są osoby, które tu wpadają, a nie jakieś randomki...

      Może i to dużo pracy i jak mi się trochę tego nazbiera to poproszę kogoś o pomoc.. dla nie po prostu jest najważniejsze by umilić życie BABYz ;3

      Mi tłumaczenie też sprawia przyjemność ;3 Ogólnie lubię uczyć się języków ;>

      Nawet nie wiesz jak takie słowa podnoszą na duchu.. dziękuję ;3

      Usuń
  2. Chyba większość to randomki xD W sumie chyba w większości tak jest, ktoś sobie szuka ficków, znajduje, czyta i tyle xD
    Po prostu musisz być cierpliwa, niestety~

    Lubię się uczyć tego co mnie interesuje~ (czemu tak w szkołach nie ma?!) A najlepiej by było umieć już te języki xD Ah ta wyobraźnia, marzenia.

    Proszę, mam nadzieję że nie zaprzestaniesz działalności na blogu~ :3

    OdpowiedzUsuń