niedziela, 7 lipca 2013

Nowości Rok 13 Tydzień 27

Tak jak mówiłam pod koniec tygodnia dodam notkę o nowych rozdziałach jakie się pojawiły w tym tygodniu ;3

Let's go~

1. Na blogu B.A.P Fanficki | Czyli moja wyobraźnia w formie słów pojawił się Rozdział 5. Fałszywej Maski ;)

2. Na blogu Moje Azjatyckie Życie pojawił się Rozdział 6. i Rozdział 7. jej opowiadania ;)

3. Na blogu saeppalgan usan chugchugi jeojeun otgwa undonghwa pojawiła się Rozdział 2., Rozdział 3., Rozdział 4., Rozdział 5., Rozdział 6. i Rozdział 7. jej opowiadania ;3 Gratuluję weny! ^0^

4. Na blogu Saranghae. pojawił się Rozdział 1. opowiadania W pogoni za Wolnością ;3

Mam nadzieję, że notka okazała się przydana ;3

4 komentarze:

  1. Aww, dziękuję xD
    Dla mnie okazało się przydatne~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, ale napisałaś że mój blog to W pogoni za wolnością xd Aczkolwiek to tylko mały błąd ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... Przepraszam >.< Głupia ja, już poprawiłam ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do nagrody The Versitale Blogger. Szczegóły na ourkoreandreams.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń