środa, 26 marca 2014

Liebster Award II

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Okey, to już moja druga nominacja Liebster Award na tym blogu ^ ^  Czy tylko mi się wydaje, że to niemiecka nazwa? D: 
W każdym bądź razie tym razem zostałam nominowana przez Mordercę Mataosia xD *przyzwyczajaj się do tego miana ^ ^ *
Najbardziej nie lubię w tej nagrodzie tego, że potem sama muszę się główkować i wymyślać pytania D: No dobra to teraz moje odpowiedzi~



1. Jaki układ taneczny potrafisz zatańczyć najlepiej?

Haha, z układami u mnie jest taka zabawna sprawa, że nigdy, żadnego układu nie nauczyłam się do końca xD Głównie dlatego, że cały czas są jakieś comebacki czy coś i za każdym razem "WOOOAH jakie to zajebiste! Muszę się tego nauczyć!" Ale w większości to się kończy na refrenie, albo w ogóle nie zdążę się nic nauczyć xD Ale najlepiej mi chyba idzie Tasty - You Know Me i B.A.P - No Mercy, a z kobiecych to Sistar - Give it to me i f(x) - Rum pum pum pum (Dobra, Crayon Pop już nie liczę xDDDD)

2.
Która k-popowa  grupa według ciebie zasługuje na większe zainteresowanie?

B.A.P i BTS ;__; Wiem, że i tak są popularni, ale mi to nie wystarcza.. Oni chcą zmienić świat, ale jak te ********************** exo się wwala z żadnym przesłaniem to aż mi się krew gotuje... Dobra, nie będę hejtować, ale ludzie popatrzcie czasem co wasz kochany zespół ma wam do powiedzenia w waszej ulubionej piosence? Czy to znowu piosenka o miłości, czy może motywacja do lepszego życia?

3. Co ciebie „nakręca” do pisania opowiadań?

Hmm... Wiele rzeczy... Czasem zwykła wena, ale najbardziej chyba jak widzę nowe komentarze i wyświetlenia, które mówią same za siebie "Oni chcą więcej!"
Dlatego po raz setny zachęcam was do komentowania! Nie tylko u mnie, ale wszędzie, zawsze jak coś przeczytacie to skomentujcie ;) Nawet nie wiecie jak to pomaga ;3

4. Gdybyś miała trafić do zespołu jaką pozycję w nim byś zajmowała? (raper, tancerz, wokalista)

Hahaha xD No ba, że wdałabym się w brata i byłabym wielofunkcyjnym maknae xDD Chodzi mi tu o Jungkooka z BTS xD Kim on nie jest prócz liderem? xDD Nie no, ale jak już to chyba byłabym raperem, albo takim Himchanem xD Nie muszę nic robić, tylko 'wyglądać' xDD

5. Piosenka, której nigdy nie zapomnisz, jaki nosi tytuł?

B.A.P - One Shot, która odmieniła moje życie... A tak bardziej w tył to Home Made Kazoku - Nagareboshi, czyli moja pierwsza azjatycka piosenka jaką usłyszałam ;___; <3

6.  Pięć najlepszych mv według ciebie to?

Ołkej, teraz nie będę patrzyła pod względem 'bo lubię zespół' tylko za naprawdę dobre MV

1. SPEED - That's my foult (Ile ja się nad tym napłakałam ;_____________; )
2. Dir En Grey - Obscure (nikt nie powiedział, że ma być k-popowe ;p )
3. B.A.P - One Shot
4. BTS - No More Dream
5. Block B - Nillili Mambo

Jakoś i pomysł - MEGA

7. O jakich zespołach lubisz pisać opowiadania/shoty?

O B.A.P Ofc xD Nie umiem napisać fficka jeżeli nie znam czyiś charakterów xD Chociaż ostatnio przez obejrzenie BTS Rookie King to mnie korci do napisania coś o nich xD Ale gruntownie to jedyny zespół o którym aktualnie lubię pisać fficki to B.A.P ;)

8. Zespół, któremu poświęcasz najwięcej swojej uwagi to?

B.A.P i BTS. Będąc w B.A.P Poland nie da się nie poświęcać uwagi xD No i w BTS to śledzę uważnie Bangtan Bomb i BTS Poland ;3

9. Skąd bierzesz pomysły na pisanie?

Głównie z innych książek i z życia ;P Na przykładzie ostatniego fficka ze smut czelendżu ;P
*Uwaga Spoiler jakby*
Na tego fficka tak naprawdę wpadłam przez przypadek jak szłam do szkoły i zobaczyłam taki oczojebny czerwony samochód i sobie pomyślałam 'Kurwa, szkoda, że się jeszcze nie pali' i BAAAH olśniło mnie xDDD Potem po prostu miałam zarys, że w którymś fficku ma się zapalić samochód, ale nie chcę aby ktoś z bohaterów umierał, więc pomyślałam jak może do tego dojść i wsadziłam to gdzieś to czelendżu i TA DAAAH xD

*Koniec Spojlera*
Jeszcze często mam pomysły z własnym snów... nooo... i to bardzo często

10. Spróbuj wybrać, według ciebie, najlepszego rapera, wokalistę, tancerza.

Woooah... jakie to trudne ;____; 

Raper - Zelo (ale też Bangie i Suga i Kookie i e11evn i Kyung ;___; )
Wokalista - Daehyun (ale też Youngjae i Tae i Jin i Jimin i Rain i G.O i D.O i IU i Taeil i omg dużo ich)
Tancerz - Jimin ( ale też Uppie i Zelo i J-Hope i Rain i Thunder i Eunhyuk i B-Bomb i U-Kwon i Kyung-RapMon-Himchan czyli moje densin masin ;-; )

11. Wymień wszystkie fandomy, do których należysz.

Tak głównie to jestem tylko BABY, ARMY i BBC, ale też można trochę do A+, DEEPS, Inspirit


Woah... ale się rozpisałam. Co mnie śmieszy, że na większość pytań była odpowiedź 'B.A.P i BTS' xDDD Dobra, teraz ta gorsza strona czyli zadawanie pytań xD

1. Jaka jest twoja ulubiona gra z dzieciństwa? Jest jakaś gra w którą aktualnie lubisz grywać?
2. Jakiej słuchasz muzyki prócz k-pop? (albo czy słuchasz D: )
3. Interesujesz się jakimś stylem azjatyckim? (Ulzzang, Gyaru itp.)
4. Jak poznałaś k-pop?
5. Jakie oglądasz seriale, dramy i anime? (albo czy oglądasz D: )
6. Co myślisz o kruchości życia?
7. Lubisz jakąś azjatycką potrawę?
8. Czym się zajmowałaś przed poznaniem azji?
9. Lubisz czytać książki?
10. Jaki jest twój wzór? (osoba) Dlaczego akurat on/a?
11. Jakie masz plany na przyszłość związane z tym blogiem?

Dobra, jakoś poszło... teraz czas na nominacje..
nie wiem ile ich jest, ale raczej nie 11 xD
http://crooked-white.blogspot.co.uk/
http://toto-matoki.blogspot.com/
http://neverhappend.blogspot.com/
http://kpopopowiadania.blogspot.com/
http://say-himchan-is-mine.blogspot.com/
http://hugiesss.blogspot.com/


Zostałam jeszcze nominowana do jednego konkursu, ale to zrobię wieczorem bo już tym jestem wykończona xD A osoby poinformuję o nominacji też wieczorem, bo w drugim konkursie nominuję te same osoby (bo raczej moja lista zasłużonych blogów nie zmieni się w ciągu jednego dnia xD )

To do wieczora~







 
 

7 komentarzy:

  1. Jeszcze komentarza chyba nie ma na moim blogu... ale idę się powiesić >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałam, że komentarz będzie jak wstawię notkę z drugiej nominacji ;__; Oj Toto nie czytasz do końca postów ;___;

      Usuń
    2. Oj no wiem... Ale chodzi o to, że już wiem co mnie czeka... A najgorsze, że ciebie nie mogę nominować, co daje mi dwa blogi :'(
      Ale dobrze, że nie znasz mojego drugiego bloga :P

      Usuń
    3. *Feli nie ogarnęła po raz kolejny*
      Takie jest życie xD
      Coooo? Drugi bloooog?
      Chaaanie~! A Toto coś przede mną ukrywa ;-;

      Usuń
    4. Wyyyybaaaaacz! :'(
      http://perfect-obsessions.blogspot.com/

      Usuń
  2. Jeziu muszę skomentować XD
    Po pierwsze to cieszę się, że jesteś nominowana, bo kochm twojego bloga (chociaż się nie udzielam XDD sori :))!
    Po drugie.. hi5! Zgadzam się co do ********* exo... nie ma nic gorszego (sorki exo fans taka prawda XD). B.A.P i BTS to jest coś. To są artyści. Bo śpiewanie o miłości to nie sztuka, a kiczowe śpiewanie o miłości to totalne dno. Natomiast B.A.P i BTS niosą jakieś przesałanie...a nie jak niektórzy... XD
    Po trzecie znowu piąteczka bo B.A.P też odmienilo moje życie, bo to wtedy zaczełam sie bardziej interesować B.A.P i zostalam Baby XD
    A po czwarte to rozwaliłaś mnie tym ''albo takim Himchanem xD Nie muszę nic robić, tylko 'wyglądać'' <--- też bym tak chciała XDD hah
    I podziwiam cię za to że chociaż trochę umiesz Tasty- You know me. Ja próbowałam się nauczyć i dup... Taniec to nie ja XDD
    No to ten to tyle no XD I wgl to dziękuję, że założylaś tego bloga~! Fighting~!
    Twoja wierna, cocha fanka
    ~N.a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg.. dziękuję <3 Nawet nie wiesz jak takie komentarze motywują do dalszej pracy <3 Aww.. jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń