piątek, 28 marca 2014

Następna nominacja

Dobra ludzie.. piszę z telefonu, pewnie zajmie mi to wieki, ale nominowano mnie po raz kolejny xD

Tak więc, jako, że samo pisanie na telefonie zajmuje mi wieki, to odpowiem tylko na pytania od dziewczyn z BangtanBurger.

Dobra, powiem jeszcze, że jest to konkurs Liebster Award i tym razem nikogo nie nominuję, bo ostatnio już nominowałam i będzie to chyba jakieś błędne koło D:

No to tak (pytania mogą być lekko poprzekręcane, bo przepisuję i słucham jak ReZi gra w Slendera 0________0 ):

1. Kto jest twoim ultimate biasem? Dlaczego?

Nie! Nienienienienienienienienie! Ja nie mam nigdzie biasa... nie umiem wybrać... Nope... nieneinie!

2. Jak twoi rodzice reagują na to, że słuchasz k-popu?

Mmmm.. Wyczekują kiedy mi się to znudzi, mówią, że mam nasrane w głowie, że czemu nie mogli mieć normalnego dziecka, ostrzegają mnie żebym nie miała 'żółtego chłopaka', bo to się dla mnie źle skończy, przezywają k-popowców 'chińskie pedały', a Himchan został wyróżniony wyzwiskiem Gejchan...
Tak więc.. sami oceńcie..

3. (Kurwa. Mam chyba z 200 tętna przez tego Slendera D: ) Która drama jest twoją ulubioną i dlaczego?

Mało oglądałam dram.. Nie mam za bardzo czasu, bo odcinki są dość długie ;/ No ale jak na razie to To The Beautiful You i God of Study. Dlaczego? W obu gram mój ulubiony aktor Lee Hyunwoo <3 No jest on niesamowitym aktorem <3 No ubóstwiam jego grę <3 Może to denny argument, ale chociaż autentyczny ;3

4. (Noł łej.. czemu ja to słucham... dobra, czasem i spoglądam, ale przez siatkę moich palców xD )Jaki jest twój ulubiony paring?

Eeee... Zastanawiam się między sześciokącikiem B.A.P a siedmiokącikiem BTS xD A tak serio to toleruję wszystkie paringi, ale jest wyjątek. Jae widzę tylko i wyłącznie z Dae.. Reszta jest ok.. Ale Jeśli już mam coś wyróżnić to.. HimUp, DaeJae, BangHim,JiKook, V-Hope, TaeJin i wiele innych <3

5. Jaka jest dla ciebie najdziwniejsza piosenka w k-popie?

Kurde.. Raz oglądałam taki teledysk.. Może ktoś mi pomoże co to było xD Tytuł, albo wykonawca to było chyba The Guys albo coś takiego (czyli po wpisaniu na yt raczej nie wyskoczy to co oczekuje) i tam byli faceci bez koszulki w legginsach i butach na obsasie D: I ogólnie większość była w dość ciemnych klimatach (no way on znalazł karteczkę! Mamooo~~ Slender~~ ;____; ). Drugi dziwny teledysk, to nie pamiętam wykonawcy, ale wyszło to niedawno, a piosenka nazywa się Kamasutra, czy coś takiego. Piosenka ogólnie nie ma słów, ale cholernie hipnotyzuje O.o

6. Jaka jest według ciebie najlepsza choreografia w k-popie?

Bangtan Boys - Concept Triller/Thiller kurwa nie wiem jak to się pisze xD W chuj się boję, nie myślę ;___;

**Update
Concetp Trailer.. Pabo Ja D:

7. Czy byłaś kiedyś na jakimś koncercie k-popym?

Tak, B.A.P w youtubie ;-;

8. Jakiej muzyki słuchałaś przed k-popem?

No to tak... Nic -> Niechrześcijański Hip-Hop (jak to mawiał ksiądz rekolekcjonista xD) -> Reagge -> Niechrześcijański Hip-Hop -> Polski Rap (również niechrześcijański) -> Rock -> Hip-Hop -> J-Pop -> Hip-Hop -> J-Rock -> K-pop

Trochę długa droga xD Jednak zawsze wracam do Hip-Hopu <3

9. Czy znasz jakiegoś Azjatę?

Moją znajomość Azjatów podzielę na trzy kategorie xD

1. Znam jedną Azjatkę, a raczej pół Azjatkę, bo ma matkę polkę (lol, jak to brzmi xd) i ojca właśnie Koreańczyka i mieszkają w Polsce. Ojca nie widziałam ;|

2. Moje dwie koleżanki mają chłopaków Azjatów i jeszcze jedną, która mieszka w Japonii z Japończykiem, ale ich osobiście nie znam, tylko dużo słyszałam ;)

3. Znam trzech Azjatów przez internet ;) Jednego mam na skype, a dwóch mam na kakaotalku ;) Najlepszy kontakt mam z Japończykiem, którego mam na skype i pomaga mi w nauce ;)

Czyli w sumie nie znam żadnego azjaty xDD

10. Jakie sceny lubię opisywać?

Masakryczne, krwawe i traumatyczne ;3 Nie wiem dlaczego, ale takie mi wychodzą najlepiej ponoć. (No dobra, wiem dlaczego, ale to poboczna sprawa). Ponoć takie sceny (tym bardziej jak są w pierwszej osobie) wychodzą mi dość emocjonalnie i.. no cieszę się, że jest jakiś styl, który mi wychodzi xD

Zaraz po tym lubię ofc sceny erotyczne (aww.. ja zboczona <3 ), ale nie wiem jak mi z nimi idzie... chyba mi brakuje doświadczenia xDD

11. W jaki sposób k-pop zmienił moje życie?

Hmm.. Poznałam więcej ludzi. Zaczęłam się interesować wyglądem. Ludzie wyzywają mnie od hipsterów. Znalazłam swój cel życiowy. Nigdy się nie nudzę. Jest to również źródło wiedzy. Dostarczyło mi więcej zabawy przez te dwa lata, niż wcześniej przez to 14/15 lat.


Mogą być jakieś błędy ortograficzne, bo piszę na telefonie i nic mi nie podkreśla błędów ;w; Jak mówiłam, nie będę nominowała nikogo... Ahh. Jeszcze dopowiem, że mój nowy szablon jest w robocie, więc oczekujcie zmian niedługo ;3

Baj moje misiaczki~


2 komentarze:

  1. NOMINACJE
    NOMINACJE EVERYWHERE
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów, jeszcze więcej nominacji, zapału i czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Nominowałyśmy cię do Versatile Blogger. http://bangtanburger.blogspot.com/2014/03/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń