środa, 26 marca 2014

The Versatile Blogger II

Haha xD Do tego konkursu jestem już nominowana nie pierwszy raz xD Wolę chyba jednak ten poprzedni, bo wtedy po prostu muszę odpowiedzieć na pytania, a tutaj muszę sama z siebie wymyślić co ciekawego mogę powiedzieć o sobie... ŻYCIE..

Co zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?
1. podziękować nominującemu blogerowi,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu,
3. ujawnić 7 faktów o sobie,
4. nominować 7 (lub więcej) blogów,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
No to do roboty~
1. DZIĘKUJĘ SERDECZNIE MÓJ MORDERCO MATAOSIU~ *Na wszelki wypadek wysyła komentarz, gdyby nie usłyszał*

2.
3. Pół dnia rozpisywałam sobie jakie najważniejsze rzeczy mogę o sobie napisać xD Nie chodzi o to, że mam o sobie dużo do powiedzenia, tylko chciałabym, żeby to były ciekawe fakty, więc będą one dość rozbudowane ;P Lessgoł~

1. Mam w sobie tzw. Alter-ego xD Nie no tak serio to jest w tym trochę prawdy, bo widać we mnie podział na tą mroczną i miłą stronę... W głębi serca gardzę wszystkimi ludźmi (na prawdę mało jest osób, które toleruję), jednak muszę się okryć tą miłą warstwą by nie być odepchniętym przez społeczeństwo. Na co dzień jestem sympatyczną osobą, ale mam (jak ja to mówię) Dark Days, gdzie nie ma zmiłuj i wkurwia mnie wszystko i NIE, nie ma to nic wspólnego ze zbliżającym się okresem xD Ale uwierzcie mi.. siedzi we mnie czysty szatan..
2. Jestem uzależniona od gier komputerowych i gameplayerów xD Jest to jedna z rzeczy, która kompletnie odbiega od Azji, ale jednak kurczowo trzyma się mojego życia i nie wiem, czy kiedyś przestanę xD
3. Od kiedy zainteresowałam się Azją to zaczęłam bardziej zwracać uwagę na swój wygląd. W sumie to od zawsze chciałam mieć po prostu jakiś styl, a niestety początkowo było to emo xDD Na szczęście zakończyło się to na 'chciałam' xD Gdy już poznałam Azję to byłam pewna, że moim stylem jest Tomboy głównie ze względu na gry, ale któż widział tomboya w długich włosach? I to była główna przeszkoda, bo mam kręcone włosy, które zamieniły by się w owce xD Potem przeszło przez słynnego ulzzanga, ale ostatecznie odnalazłam swój styl czyli Pastel Goth, który idealnie opisuje Punkt 1.
4. Mimo, że teoretycznie jestem ideałem dziewczyny dla przeciętnego chłopaka, bo nałogowo gram, to w życiu miałam tylko jednego chłopaka, który akurat był k-popperem... No ale jakoś nam się nie ułożyło i raczej nie przewiduję w... kiedykolwiek jakiegoś związku
5. Jednym z największych moich marzeń jest pójście w ślady Banga.. Mianowicie kiedyś chciałabym otworzyć szkołę w Afryce... Uważam, że każdy ma prawo do normalnego życia, gdy politycy (Tak, do ciebie mówię Janukowycz.... -.-''' ) srają pieniędzmi...
6. Zawsze chciałam nauczyć się grać na jakimś instrumencie, a najlepiej na pianinie <3 Kocham muzykę i towarzyszy mi ona od zawszę i już nie to, że chciałabym być jakimś kompozytorem, ale np. zagrać sobie muzyczkę z Harry'ego Pottera i poczuć, że to ja gram i to przez moje naciśnięcie palcem słychać tą muzykę <3
7. Nie jestem chrześcijanką, ale nie można mi narzucić, że nie wierzę w Boga, czy że jestem 'Bezbożnikiem'. Mam swoją filozofię życia, gdzie Bóg również kocha człowieka, ale jego celem życia nie jest przestrzeganie zasad ustalonych przez jakiś pacyfistów, a rozwijanie tego co dał nam Bóg, czyli naszej Matki Ziemi ;) Co się trochę tyczy Punktu 5.
 
Yey, rozpisałam się, ale to dobrze ;) Mam nadzieję, że dowiedzieliście się o mnie coś ciekawego, może coś motywującego, nie wiem xD
4. Nominuję te same osoby co poprzednio, więc CtrlC i CtrlV xD

http://crooked-white.blogspot.co.uk/
http://toto-matoki.blogspot.com/
http://neverhappend.blogspot.com/
http://kpopopowiadania.blogspot.com/
http://say-himchan-is-mine.blogspot.com/
http://hugiesss.blogspot.com/

5. Błagam jutro, bo zasnę przed laptopem D:

Dobra... To ja już chyba kończę i Dobranoc wam wszystkim <3

3 komentarze:

  1. Feli, przepraszam :'(
    Usuń mnie z listy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Jakiej? Dlaczego?

      Usuń
    2. Usunęłam bloga... Zmusili mnie :/
      Jak coś, to na fejsbuku mnie znajdż albo na drugim blogu jest do mnie kontakt, mogę ci to wytłumaczyć...

      Usuń